Subversion

A subverse universe, enter at your own risk.
 
HomePortalFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE

Go down 
AuthorMessage
Abhorrence

avatar

Number of posts : 38
Age : 25
Location : Rio Rancho, New Mexico
Registration date : 2009-08-13

PostSubject: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 5:59 am

I finally got my lazy ass on the forums, Shut it I don't wanna hear any of your insults you bastards!!!!!
Back to top Go down
View user profile
jellytoast

avatar

Number of posts : 189
Age : 26
Location : In your bed.
Registration date : 2009-07-31

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 2:02 pm

Ahahahah!!!

Yay, you're on the forumzzzzzzzzzz.

So... woot!
Back to top Go down
View user profile
jellytoast

avatar

Number of posts : 189
Age : 26
Location : In your bed.
Registration date : 2009-07-31

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 2:04 pm

Oh! I forgot something, and I didn't feel like editing my last post...

About them insulting you...

STOP CALLING HIM BLAXICAN DAMNIT! OR I WILL GIVE YOU A PERSONAL BEAT DOWN.

That is all.
Back to top Go down
View user profile
imapet

avatar

Number of posts : 123
Age : 22
Location : The hot place
Registration date : 2009-07-29

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 3:30 pm

can you jellytoast?
cause i wanna see
Back to top Go down
View user profile
Mayhem
Admin
avatar

Number of posts : 77
Age : 29
Registration date : 2008-02-24

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 8:24 pm

Welcome to the forums, BLAXICAN.

_________________


Mayhem -- 145 Blader, Trans/Trans
Parricidium -- 117 Force Blader, Trans/Trans
Back to top Go down
View user profile http://subversion.darkbb.com
jellytoast

avatar

Number of posts : 189
Age : 26
Location : In your bed.
Registration date : 2009-07-31

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 10:51 pm

Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile
Lady Coco

avatar

Number of posts : 202
Age : 31
Registration date : 2008-02-25

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 13, 2009 10:58 pm

/ROFL!
Back to top Go down
View user profile
Abhorrence

avatar

Number of posts : 38
Age : 25
Location : Rio Rancho, New Mexico
Registration date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Fri Aug 14, 2009 12:54 am

GOD FUCKIN DAMMIT!!!!!!! -_____________-
Back to top Go down
View user profile
maxisback

avatar

Number of posts : 289
Age : 24
Location : Look behind you....hehe. Cuz Im not there!
Registration date : 2008-10-03

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Fri Aug 14, 2009 7:05 pm

Don't worry about it.
I used to be little asshole in some other game. Beat the fck outta
some noob who thinks he's the shit and you're past nickname's forgotten.
get the message?
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/jeacent
Abhorrence

avatar

Number of posts : 38
Age : 25
Location : Rio Rancho, New Mexico
Registration date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Fri Aug 14, 2009 8:08 pm

Mhm
Back to top Go down
View user profile
AbellatheWilling

avatar

Number of posts : 71
Age : 27
Location : on the puppetmaster's strings
Registration date : 2009-07-23

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Sat Aug 15, 2009 7:34 pm

welcome...to the end...
Back to top Go down
View user profile
maxisback

avatar

Number of posts : 289
Age : 24
Location : Look behind you....hehe. Cuz Im not there!
Registration date : 2008-10-03

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Tue Aug 18, 2009 2:35 pm

Except then there was Maxypad... Evil or Very Mad
Now there's Maxybutt, Maxaroni and Cheese, Maxykitty, what else now, Taylor?
Rusy just couldn't let go of the first one, then Taylor kicked her ass Surprised
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/jeacent
jellytoast

avatar

Number of posts : 189
Age : 26
Location : In your bed.
Registration date : 2009-07-31

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Tue Aug 18, 2009 8:05 pm

lol, cause I'm cool like that. =D
Back to top Go down
View user profile
Abhorrence

avatar

Number of posts : 38
Age : 25
Location : Rio Rancho, New Mexico
Registration date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Tue Aug 18, 2009 10:34 pm

O.o
Back to top Go down
View user profile
maxisback

avatar

Number of posts : 289
Age : 24
Location : Look behind you....hehe. Cuz Im not there!
Registration date : 2008-10-03

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Wed Aug 19, 2009 11:36 pm

Taylor won't AFK Skill -.-
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/jeacent
AbellatheWilling

avatar

Number of posts : 71
Age : 27
Location : on the puppetmaster's strings
Registration date : 2009-07-23

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Fri Aug 21, 2009 7:11 am

wow this has got alot of views...
Back to top Go down
View user profile
jellytoast

avatar

Number of posts : 189
Age : 26
Location : In your bed.
Registration date : 2009-07-31

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Fri Aug 21, 2009 3:12 pm

Yes I will Max!!!

I've done it twice!
One time I went to take a shower, and the other time I went somewhere.

SO THERE.
Back to top Go down
View user profile
maxisback

avatar

Number of posts : 289
Age : 24
Location : Look behind you....hehe. Cuz Im not there!
Registration date : 2008-10-03

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Sat Aug 22, 2009 10:01 pm

Just twice?
Hah, if I had access nowadays, I'd be gone and skilling for days at a time!

Anyone know why a laptop would have this error:
'Windows was not able to start properly. This may be caused by a recent
change in hardware or software' or something like that. Also: I reformatted comp =)
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/jeacent
Abhorrence

avatar

Number of posts : 38
Age : 25
Location : Rio Rancho, New Mexico
Registration date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Wed Aug 26, 2009 3:29 am

How come every time I start a damn topic about ME, it always ends up talking about someone else? Like seriously look at the damn title of the topic god dammit!
Back to top Go down
View user profile
imapet

avatar

Number of posts : 123
Age : 22
Location : The hot place
Registration date : 2009-07-29

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Wed Aug 26, 2009 12:48 pm

mabey everyone is over blaxicans and no one cares about them anymore
well i gotta go to school now Crying or Very sad
Back to top Go down
View user profile
maxisback

avatar

Number of posts : 289
Age : 24
Location : Look behind you....hehe. Cuz Im not there!
Registration date : 2008-10-03

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Wed Aug 26, 2009 11:31 pm

Sophomore year aint that bad. Haha, I just started and I <3 the
ambient here...new school, but pure freshmen...ew. Razz
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/jeacent
Abhorrence

avatar

Number of posts : 38
Age : 25
Location : Rio Rancho, New Mexico
Registration date : 2009-08-13

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 27, 2009 12:09 am

What? im a junior so yeah lol. THIS IS ABOUT ME NOT YOU!
Back to top Go down
View user profile
imapet

avatar

Number of posts : 123
Age : 22
Location : The hot place
Registration date : 2009-07-29

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 27, 2009 12:10 am

See just keep going with that blaxican pics you get
all the attention you want cause its all about blaxicans like you
Back to top Go down
View user profile
maxisback

avatar

Number of posts : 289
Age : 24
Location : Look behind you....hehe. Cuz Im not there!
Registration date : 2008-10-03

PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   Thu Aug 27, 2009 12:49 am

Chill Davon. Selfishness is gonna kill you one day.

(For kicks) I on the other hand, love talking about others and not
myself.
Back to top Go down
View user profile http://myspace.com/jeacent
Sponsored content




PostSubject: Re: Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE   

Back to top Go down
 
Abhorrence aka LastResort aka Blaxican (Fuck you kyle) is HERE
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Subversion :: General :: Introductions-
Jump to: